Reklama 2022-11-10
1

Betfan z Mariuszem Pudzianowskim z humorystyczną kampanią na Mundial „Zakład? Zakład!”

Ruszyła nowa kampania marketingowa Betfan, polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. W spotach występuje ambasador marki - Mariusz Pudzianowski.

„Koń na drzewie”, „Poranna zaprawa”, „Siwy bajerant” i „Laga na Robercika” – takie tytuły noszą najnowsze spoty Betfan z Mariuszem Pudzianowskim. Towarzyszy mu „Człowiek Koń” - live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.

Spoty, w których  Mariusz Pudzianowski wciela się w role strażaka, katarskiego szejka, menadżera piłkarskiego i internetowego influencera są emitowane w telewizji Canal+, mediach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, portalach horyzontalnych oraz lokalnych.

- W naszym DNA jest zabawa, którą w nazwie BETFAN wyraża spolszczone „FUN” więc postanowiliśmy powiedzieć „dość” patosowi, jaki zwykle pojawia się przy wydarzeniach z udziałem polskiej reprezentacji. Nie chcemy budować sztucznej presji na piłkarzach. Za to w nowej odsłonie kampanii chcemy zamanifestować: cieszmy się tym, że jesteśmy częścią piłkarskiego święta, chwalmy każdy dzień, w którym Robert Lewandowski wybiega w trykocie z orzełkiem na piersi, ale też podejdźmy do tego z dystansem i humorem. Ani świat, ani tym bardziej sport nie kończą się na awansie lub odpadnięciu z grupy na mundialu! - mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu Betfan.

Oficjalny start kampanii poprzedziła akcja teaserowa – Mariusz Pudzianowski w social mediach opublikował swoje zdjęcia w kampanijnych „wcieleniówkach”.

Pomysł i realizacja kampanii „Zakład? Zakład!” to efekt pracy teamu Betfan. Działania wsparły dom produkcyjny DELORD oraz Practum Consulting.

Autor: jd

Więcej informacji: Betfan, Mundial, Mariusz Pudzianowski

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas