Reklama2013-11-28
0

"Bezpieczne drogi" w kampanii społecznej RSA i Link4

Firmy ubezpieczeniowe RSA i Link4 zaczynają kampanię społeczną "Bezpieczne drogi" mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach oraz edukację ich użytkowników.

Śmiertelne wypadki drogowe są główną przyczyną śmierci młodych ludzi - z danych wynika, że średnio co 25 sekund na drogach całego świata ginie jedna osoba. RSA, którego częścią jest Link4, zamierza do 2018 roku dotrzeć do miliona osób z praktycznymi radami, jak uniknąć potencjalnych niebezpieczeństw na drogach. Działania obejmują edukację kierowców oraz pasażerów. Firma chce także dostarczać technologię poprawiającą bezpieczeństwo.

- Także w Polsce angażujemy się w działania poprawiające bezpieczeństwo na drogach. Współpracujemy w tym zakresie z najnowocześniejszym ośrodkiem doskonalenia jazdy samochodem w Polsce, jakim jest Sobiesław Zasada Centrum w Bednarach pod Poznaniem. Nasi klienci mają tam okazję, by poprawiać technikę prowadzenia samochodu - opisuje Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu ubezpieczeń indywidualnych w Link4.

W Polsce start działań zaplanowano na początek przyszłego roku, obecnie trwa ustalanie zasięgu kampanii.

Autor:jj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas