Reklama2024-01-23
2

Agencja iProspect wygrała przetarg Link4

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy ubezpieczeniowej Link4. Umowa ma charakter długofalowy. 

Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy.

- Link4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online, naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu iProspect pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu Link4.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Informują jedynie, że współpraca będzie długofalowa.

W zakresie kreacji reklam Link4 współpracuje m.in. z 2012 Agency, media do kampanii ubezpieczyciela planuje i kupuje Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. 

 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Link4, iProspect, dentsu, performance, przetarg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas