Internet2023-12-03
2

Deon na czele serwisów religijnych. Ponad godzinę w witrynie Świadków Jehowy i aplikacji z biblią

Wśród witryn o tematyce religijnej liderem zasięgowym jest niezmiennie Deon.pl, jako jedyny ma powyżej miliona użytkowników. Natomiast na portalu Świadków Jehowy i w aplikacji Pismo Święte PL internauta spędza średnio ponad godzinę. Witryny „Niedzieli” i „Gościa Niedzielnego” są dużo popularniejsze od serwisu Radia Maryja.

Deon.pl w październiku br. odwiedziło 1,19 mln użytkowników, czyli równo 4 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził tam średnio 2 minuty i 21 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W tej ostatniej statystyce bezkonkurencyjne są dwie winne witryny. Serwis Świadków Jehowy JW.ORG, jako strona www i aplikacja mobilna JW Library, przyciągnął 899,7 tys. internautów (3,03 proc. zasięgu), każdego średnio na godzinę, 29 minut i 20 sekund. Natomiast w aplikacji Pismo Święte PL każdy z 323,8 tys. odwiedzających spędził przeciętnie godzinę, 21 minut i 36 sekund.

„Niedziela” nad „Gościem Niedzielnym” i Radiem Maryja

Serwis tygodnika „Niedziela” odwiedziło 665,2 tys. internautów, spędzając tam średnio po 4 minuty i 16 sekund. „Niedziela” jest popularniejsza w sieci innych tytułów pozainternetowych: witryna „Gościa Niedzielnego” zanotowała 581,1 tys. użytkowników oraz 2 minuty i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania, a serwis Radia Maryja - 322,9 tys. użytkowników oraz minutę i 12 sekund średniego czasu.

Czytaj też: Strony główne: Onet zyskał dwa razy więcej niż WP.pl

Stacja7.pl przyciągnęła 612 tys. internautów, średnio na dokładnie 4 minuty, Opoka.org.pl - 578,5 tys. użytkowników przeciętnie na minutę i 42 sekundy, a Aleteia.org - 561 tys. użytkowników średnio na 2 minuty i 41 sekund.

Polska wersja tego ostatniego serwisu zniknęła pod koniec października. - Z przyczyn finansowych - środki pochodzące z reklam oraz bezpośrednie wsparcie od naszych najwierniejszych Czytelników okazały się niewystarczające - wyjaśnił jej redaktor naczelny Konrad Sawicki.

Miesiąc do miesiąca Deon.pl zyskał 129,1 tys. użytkowników (12,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 12 sekund (19,4 proc.). Platforma świadków Jehowy przy wzroście liczby odwiedzających o 140,3 tys. (18,5 proc.) zanotowała spadek przeciętnego czasu korzystania o 14 minut i 27 sekund (13,9 proc.).

Coraz dłużej w aplikacji Pismo Święte PL

Witryna „Niedzieli” osiągnęła wzrost o 27,2 tys. użytkowników (4,3 proc.) oraz minutę i 12 sekund średniego czasu korzystania (47,1 proc.), a Stacja7.pl - 41,3 tys. internautów (7,2 proc.) i 14 sekund średniego czasu (5,7 proc.).

W obu statystykach zwiększyły się też wyniki aplikacji Pismo Święte PL: zyskała 107,7 tys. użytkowników (49,8 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 9 minut i 58 sekund (13,9 proc.).

Czytaj też: Wyborcze oblężenie serwisów informacyjnych. TVN24.pl bliżej Onetu i WP

Z kolei w serwisie „Gościa Niedzielnego” ubyło 79,9 tys. internautów (12,1 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 21 sekund (14,3 proc.). Aleteia.org straciła aż 360,4 tys. użytkowników (39,1 proc.).

W witrynie Radia Maryja liczba odwiedzających prawie się podwoiła (wzrost o 155,2 tys., czyli 92,5 proc.), za to średni czas spędzony przez każdego zmalał o 27 sekund (27,3 proc.). Natomiast Brewiarz.pl zanotował wzrost o 96,7 tys. użytkowników (64,9 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 12 minut i 43 sekundy (65,8 proc.).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas