Wystartowała ogólnopolska kampania marki BIC Kids pod hasłem „Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta”. Komunikacja zaplanowana do 10 września obejmie m.in. działania w kanałach digitalowych oraz współpracę z influencerami.
Marka BIC Kids w swojej komunikacji związanej z powrotem dzieci do szkół po wakacjach zwraca uwagę na to, że każde dziecko jest małym artystą, a rysowanie aktywnością, która przynosi mnóstwo korzyści.
W obecnej kampanii, marka kontynuuje narrację zapoczątkowaną w ubiegłym roku, podkreślając znaczenie szkolnej wyprawki i kompleksowość oferty dla dzieci. W przekazie nawiązuje do „wielkiej wyprawy w nieznane”, jaką dla małego artysty może być rozpoczęcie nauki w szkole czy przedszkolu.
W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VOD. Do akcji zaproszono również influencerów. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży - dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje. Zaplanowano także reklamy w prasie branżowej oraz adresowanej do dzieci i rodziców.
Celem realizowanych działań jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz zwiększenie intencji zakupu w sklepach stacjonarnych i e- commerce.
Kreacje na potrzeby kampanii digitalowej i prasowej przygotowały agencje Columbit, Helikopter oraz Tribal Media, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.