Reklama2014-10-09
8

„Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy” - demoniczny Radziwiłowicz w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)

W połowie października ruszy kampania Rzecznika Praw Dziecka podkreślająca negatywne skutki przemocy wobec dzieci. Akcję - opartą na spocie z Jerzym Radziwiłowiczem w reżyserii Jana Komasy - przygotowały firmy Telescope i Papaya Films.

Spot na potrzeby kampanii „Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy” nawiązuje do konwencji filmów grozy. Dość demonicznie wyglądający i zachowujący się Jerzy Radziwiłowicz tłumaczy, jakie negatywne skutki w psychice i światopoglądzie dziecka powoduje stosowanie wobec niego przemocy.

 

Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że bicie dzieci to w Polsce wciąż aktualny problem, z którym należy walczyć, oraz obalenie mitu przemocy jako skutecznej metody wychowawczej. Jest to reakcja na zeszłoroczne badanie TNS OBOP, w którym 60 proc. respondentów stwierdziło, że klaps wymierzony dziecku to nic złego, a 30 proc. dorosłych uznało bicie za najskuteczniejszą w pewnych sytuacjach metodę wychowawczą.

Kampania rozpocznie się 16 października. Będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze.

 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Telescope. Spot nakręcił Radek Polak, wyreżyserował Jan Komasa, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas