Reklama2017-09-04
0

Biedronka i Lidl zmysłowo reklamują desery: Sorbet Mandarynka i lody „Gelatelli Noblissima”

Sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) oraz Lidl Polska promują spotami desery na lato.

Portugalska sieć w reklamie „Sorbetu Mandarynka” prezentuje go jako orzeźwiający, zmysłowy i kuszący.

Z kolei Lidl w nowym spocie promuje lody marki „Gelatelli Noblissima”. Desery dostępne są w kilku smakach – czekoladowym, straciatella i orzechowym.

Za obsługę reklamową Biedronki odpowiada agencja Duda Polska.

W ostatnich tygodniach obie sieci handlowe ruszyły z akcjami promocyjnymi, w ramach których klienci mogą nabyć pluszowe zabawki w kształtach owoców i warzyw. „Lidlaki z Ryneczku” można kupić za niecałe 10 zł, maskotki w Biedronce w ramach kolejnej odsłony „Gangu Świeżaków” zdobywa się w zamian za punkty przyznawane za zakupy.

Sieci handlowe należą do czołowych polskich reklamodawców. Największym z nich jest Lidl Polska, który w pierwszym półroczu br. na promocję w telewizji i radiu wydał 65,7 mln zł. Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, na ten sam cel wydał 29,5 mln zł.

Autor:jd

Więcej informacji:Lidl, Biedronka, Jeronimo Martins,

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas