PR2020-08-11
0

Big Picture dla marki Elementy

Polska marka modowa Elementy nawiązała współpracę z agencją Big Picture.

Big Picture w ramach umowy z nowym klientem będzie odpowiedzialne za koordynację całościowej strategii działań PR oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami.

Po stronie Big Picture za komunikację marki Elementy odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy.

Big Picture wybrano na podstawie rekomendacji. ELEMENTY nie korzystały wcześniej z usług agencji PR.

Elementy to marka stawiająca na zaangażowaną modę i transparentną komunikację z klientem – od początku istnienia twórcy konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę.

Autor:jd

Więcej informacji:Elementy, Big Picture

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas