PR2019-06-19
0

Big Picture odpowiedzialna za komunikację kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberga

Carlsberg Polska wybrał w przetargu agencję Big Picture do obsługi komunikacyjnej swojej akcji edukacyjnej "Trzeźwo myślę".

W tym roku odbywa się już trzecia edycja akcji „Trzeźwo Myślę”, w której Carlsberg edukuje konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Twarzami tegorocznej edycji kampanii są Vienio – warszawski raper i kucharz, Karolina Pilarczyk – polska drifterka, Podwójna Mistrzyni Europy w drifcie oraz trenerka fitness Kasia Bigos.

Kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyć będą też działania edukacyjne w placówkach medycznych Lux Medi i Medicover w oparciu o wyniki zrealizowanego w 2018 roku badania konsumenckiego na temat odpowiedzialnego podejścia do alkoholu i asertywności w tym względzie.

Współpraca z Big Picture nawiązana została w wyniku przetargu. Obejmuje koncepcję, strategię oraz szeroką komunikację kampanii w mediach. Zespół lifestyle, który realizuje kampanię Carlsberga, łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas