PR2021-04-23
0

Big Picture z obsługą marek Barilla

Grupa Barilla rozszerza współpracę public relations z agencją Big Picture.

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z Grupą Barilla w 2020 r.

W ciągu ostatniego roku agencja odpowiadała za koordynację strategii PR dwóch odsłon kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Teraz współpraca została rozszerzona o kolejne produkty z portfolio Grupy – wysokiej jakości włoskie makarony oraz sosy.

Barilla z kampanią "Miłość w gestach"

W nowej globalnej kampanii marka Barilla powraca do swoich korzeni, poprzez komunikację opartą na emocjach i wyraża, podobnie jak w kreacjach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, co często ciężko jest wyrazić słowami.

Przy realizacji działań PR dla projektu dla marki Barilla agencja odpowiada za przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji, koordynację działań z influencerami oraz media relacje.  

Za obsługę klienta po stronie agencji Big Picture odpowiada Katarzyna Kiełbasińska, PR consultant.

Barilla to rodzinna włoska firma, założona w 1877 roku.

Autor:jd

Więcej informacji:Grupa Barilla, Big Picture, Barilla

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas