Telewizja2020-01-03
2

TVP będzie kupować bilety lotnicze od firm WhyNotTravel i Bokka

siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPAsiedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

Konsorcjum firm WhyNotTravel i Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bokka wygrało przetarg Telewizji Polskiej na zakup biletów lotniczych. Będzie pracować z publicznym nadawcą dwa lata, a ten zapłaci za to 4,99 mln zł.

Oferty w tym przetargu złożyły dwie firmy. Polskie Linie Lotnicze LOT złożyły ofertę z ceną 5,02 mln zł, a konsorcjum firm WhyNotTravel z przedsiębiorstwem wielobranżowym Bokka zaproponowało cenę 4,99 mln zł. TVP zdecydowała się na współpracę z konsorcjum odrzucając tym samym ofertę LOT-u.

Wybrana firma zajmie się dla TVP wyszukiwaniem i prezentowaniem propozycji najkorzystniejszych cen biletów na wskazanych trasach, z uwzględnieniem warunków przelotu określonych przez TVP, optymalnych wariantów połączeń pod względem długości trasy i czasu podróży, bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie, przy wykorzystaniu najkorzystniejszych taryf publikowanych oraz tanich linii lotniczych, z uwzględnieniem stawek specjalnych, ofert promocyjnych, itp. Będzie dla Telewizji Polskiej rezerwować i kupować oraz dostarczać te bilety.

Umowa dotyczyć będzie zarówno obsługi połączeń krajowych, jak i międzynarodowych.

Umowa zostanie zawarta na 24 miesiące.

TVP z rekordowymi wpływami dzięki rekompensacie abonamentowej

W 2018 r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji.

Zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.


 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas