Reklama2019-04-05
2

Bitme!concept otwiera dom produkcyjny Food and Pro. Na jego czele Beata Królik

Agencja reklamowa Bitme!concept utworzyła własny dom produkcyjny Food and Pro. Zajmuje się produkcją filmów reklamowych dla sektora food & beverage w Polsce i zagranicą. Kieruje nim Beata Królik.

Food and Pro od kwietnia działa jako oddzielna firma w ramach grupy Bitme!concept, która istnieje na rynku od trzech lat. Domem produkcyjnym kieruje Beata Królik, head of production, dotychczasowy partner produkcyjny Bitme!concept.

W zespołach produkcyjnych zatrudnieni są m.in. fotografowie, reżyserzy, operatorzy, food styliści, kucharze i scenografowie.Firma zatrudni też dwoje producentów, z czego jeden zajmuje się obsługą rynków zagranicznych.

Food and Pro realizuje produkcje foto, wideo oraz animacje do różnych kanałów mediów. W ofercie są także pakiety usług: kreacje przepisów, food styling, food art direction oraz realizacje wybranych etapów lub elementów procesu produkcyjnego.

- Rynek food & baverage jest bardzo nasycony, dlatego marki, chcące się wyróżnić, szukają oryginalnych rozwiązań oraz partnerów wyspecjalizowanych w działaniach w ich segmencie. Zauważyliśmy, że tego poszukują nie tylko klienci, ale także agencje reklamowe, które nie mają tak szerokiego doświadczenia w branży food & baverage jak my. Dlatego postanowiliśmy powołać dom produkcyjny, który będzie realizował samodzielne produkcje zarówno dla firm, jak i agencji reklamowych oraz PR - mówi Tomasz Uszyński, creative director Bitme!concept.

Food and Pro ma na koncie realizacje dla takich klientów jak Nestle (wszystkie produkty Winiary, Princessa, Nescafe), Zott (Zott Primo), Piątnica (Śmietanka 42%, Serek Wiejski), Ferrero (Nutella), Costa Coffee, Carrefour, Kompania Piwowarska (Książęce, Green Mill).

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas