Telewizja2012-09-25
8

„Bitwa na głosy” straciła widzów, przegrywa z TVN i TVP1

Trzecią edycję “Bitwy na głosy” po trzech odcinkach ogląda w TVP2 o ponad 400 tys. widzów mniej niż śledziło pierwsze wydania drugiej serii widowiska. W czasie emisji programu Dwójka przegrywa z TVN i Jedynką.

“Bitwa na głosy 3” nadawana jest w TVP2 w soboty o 20.10. Po trzech tygodniach emisji jej oglądalność wyniosła 2,16 mln widzów, co przełożyło się na 15,19 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 14,43 proc. w grupie komercyjnej - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Nadawana wiosną br. w tym samym paśmie druga odsłona “Bitwy” po trzech odcinkach cieszyła się większa popularnością niż nadawana obecnie seria - śledziło ją bowiem 2,6 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 16,9 proc. i 14,6 proc.

Z kolei rok temu w sobotnim paśmie między 20.10 a 21.55 Dwójka miała nieco więcej widzów niż obecnie. Jej widownia wynosiła 2,22 mln osób, a udział plasował się na poziomie 15,96 proc. i 14,61 proc. Stacja nadawała wówczas talent-show „The Voice of Poland”.

Widowisko daje obecnie TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Liderem jest TVN, emitująca wówczas „Mam talent!”, co daje jej 22,38 proc. udziału. Wiceliderem jest TVP1 („Pogoda”, „Komisarz Alex”, filmy; 17,61 proc.), a za TVP2 plasuje się Polsat (filmy; 12,06 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka przegrywa także z TVN i TVP1, ale jej przewaga nad Polsatem jest minimalna.


Widownia „Bitwy na głosy 3” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność show na tle konkurencji 

Zobacz tabelę


  
 

Autor:pp

Więcej informacji:Bitwa na głosy

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas