Hamelin Polska, producent materiałów biurowych Oxford, wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji ich kampanii wizerunkowej. Celem nadrzędnym projektu jest promocja nowego produktu marki Oxford - SOS Notes, aplikacji mobilnej oraz przeprowadzenie konkursu „Kreatywny Bazgroł - Yes, I scan!”.
„Konkurs na kreatywnego bazgroła” polega na zeskanowaniu bądź zrobieniu zdjęcia swojemu bazgrołowi, podpisaniu go co przedstawia oraz dołączeniu opisu w jakich okolicznościach powstał. Użytkownik konkursu powinien umieścić wykonaną przez siebie pracę na swojej tablicy na Facebooku lub Instagramie otagowując ją: #OxfordSOSNotes i/ lub #YesIScan.
Zwycięzcę konkursu organizator nagrodzi iPadem Mini, a 10 laureatów notesami Oxford.
Konkursowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca Facebooka i Instagram.
Biuro Podróży Reklamy jest pomysłodawcą oraz organizatorem akcji, odpowiada również za przebieg konkursu i moderację kanału social media na czas trwania konkursu, czyli od 3 do 29 lutego br.
Agencja Biuro została wybrana przez Hamelin w konkursie ofert. Nie podano nazw pozostałych agencji biorących w nim udział.