Reklama2016-09-07
26

Biuro reklamy Telewizji Polskiej szykuje duże zwolnienia

Dwanaście osób ma stracić pracę w biurze reklamy Telewizji Polskiej - wynika z informacji serwisu Wirtualnemedia.pl.

Z informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że w biurze reklamy Telewizji Polskiej może dojść do redukcji liczby zatrudnionych w nim osób. Chodzi prawdopodobnie o 12 pracowników. Wśród odchodzących jest m.in. Robert Malinowski, kierownik ds. współpracy z administracją publiczną.

Z naszych ustaleń wynika, że szefostwo biura reklamy TVP prowadzi z nimi rozmowy na temat ewentualnej zmiany zakresu dotychczasowych obowiązków i przesunięć wewnątrz biura. Jeżeli nowe warunki nie zostaną zaakceptowane, biuro może pożegnać się z nimi za porozumieniem stron.

Zapytaliśmy o to centrum informacji TVP, a także Macieja Radkiewicza, dyrektora BR TVP, Danutę Orzeł, zastępcę dyrektora ds. handlowych i Barbarę Klejnons, zastępcę dyrektora ds. strategii. Wczoraj do późnych godzin wieczornych nie otrzymaliśmy odpowiedzi od żadnej z tych osób.

Obecnie w biurze reklamy TVP pracuje ponad 60 osób (wg informacji zamieszczonych na jego stronie internetowej). Maciej Radkiewicz ma czterech zastępców. Oprócz Danuty Orzeł i Barbary Klejnons są nimi Małgorzata Szelenbaum (zastępca ds. negocjacji) i Wojciech Kowalczyk (zastępca ds. strategii produktu).

W zespole ds. nowych klientów pracuje siedem osób, w trzech zespołach handlowych - łącznie 18 osób, w zespole ds. współpracy z administracją publiczną - sześć, w zespole ds. sponsoringu i projektów specjalnych - 17, w zespole ds. internetu i mediów interaktywnych - 13.

Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement TVP1 w sierpniu br. zarobiła na reklamach 82,2 mln zł (o 19,4 proc. więcej niż rok wcześniej), a TVP2 - 62,5 mln zł (wzrost w skali roku o ponad 30 proc.).

Autor:bg

KOMENTARZE(26)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas