PR2023-02-01
0

BlaBlaCar nowym klientem Clue PR

Aagencja Clue PR rozpoczęła współpracę z platformą współdzielenia podróży samochodami BlaBlaCar. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przetargu.

W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną BlaBlaCar na rynku polskim.

Zakres działań Clue PR obejmuje kompleksową obsługę w zakresie brand i product PR, w tym prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikację kryzysową.

Strony nie ujawniają szczegółów umowy.

BlaBlaCar to sieć transportowa oparta na społeczności, umożliwiająca ponad 100 milionom użytkowników wspólne przejazdy samochodem w 22 krajach. Platforma jest obecna na polskim rynku od 2012 roku i obecnie ma ponad 5 milionów lokalnych użytkowników.

Autor:jd

Więcej informacji:Clue PR, BlaBlaCar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas