Reklama2020-07-06
0

Blik przekonuje w kampanii "Nie bierz urlopu od dobrych nawyków"

System płatności mobilnych Blik wystartował z nową kampanią w której przypomina o dobrych nawykach dla podniesienia swojego bezpieczeństwa. Akcję przygotowały Change Serviceplan, SMG i Televisor.

Celem kampanii jest również przekonanie użytkowników do Blika, szczególnie tych, którzy nie korzystają z niego często, ale ze względu na pandemię są skłonni zmienić swoje przyzwyczajenia i skorzystać z bardziej bezpiecznych sposobów płatności.

- Uważamy, że nie można brać urlopu od dobrych nawyków, dlatego podczas wakacji chcemy przypominać o nich w naszej nowej kampanii. Dziś bezpieczeństwo własne i naszych bliskich oraz bezpieczeństwo naszych finansów są ważniejsze niż kiedykolwiek. Dotyczy to szczególnie płatności w sieci, które od wybuchu epidemii znacznie zyskały na popularności - mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

Blik pokazuje w kampanii zasady bezpieczeństwa

Każdy ze spotów w ramach kampanii poświęcony będzie jednemu ważnemu elementowi dotyczącemu bezpieczeństwa. Mają one skłonić Polaków do utrzymywania dystansu społecznego i częstego mycia rąk w czasie pandemii, rozliczania się bezgotówkowo, kupowania w sieci w zaufanych sklepach po sprawdzeniu opinii o sprzedawcach czy weryfikacji danych transakcji przed jej akceptacją. BLIK zachęcać będzie także użytkowników do prawidłowego zabezpieczania swojego telefonu – hasłem, odciskiem palca lub biometrią twarzy.

Kampania realizowana będzie w telewizji, internecie, w serwisach VOD oraz mediach społecznościowych.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, a produkcją zajęło się studio Televisor. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG, oddział Spark Foundry.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas