Biuro reklamy Polsat Media w ogłoszonym właśnie na wrzesień br. cenniku reklamowym najwyżej wyceniło spoty w nadawanym w niedzielne wieczory paśmie "Kabaret na żywo". Za 30-sek. reklamę trzeba zapłacić blisko 100 tys. zł netto.
99,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje spot w niedzielnym, wieczornym paśmie "Kabaret na żywo".
Niewiele - bo tylko kilka tysięcy - mniej trzeba zapłacić za spot przy wieczornych "Wydarzeniach" o g. 18.50 w dni robocze. Cena wynosi 92,4 tys. zł. Stawka dla emisji w niedziele wynosi z kolei 64,7 tys. zł.
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 53,8 tys. zł w dni robocze i 81,1 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - 47,9 tys. zł od poniedziałku do piątku i 88 tys. zł w niedziele.
Podobnie, jak w innych stacjach, wraz z początkiem września na antenie Polsatu rusza nowa, jesienna ramówka, a w niej nowe programy i premierowe odcinki znanych już widzom produkcji.
Reklamodawcy zainteresowani emisją spotu przy serialu "Pierwsza miłość" zapłacą 88 tys. zł, a przy serialu "Przyjaciółki" - 62,7 tys. zł.
Na 87 tys. zł wyceniono reklamę przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo" (emisja w piątki). 76,3 tys. zł kosztuje spot przy czwartkowej emisji programu "Nasz nowy dom", na 62,7 tys. zł zaś reklamę przy nowym show "Doda. Dream show" (emisja w poniedziałki).
59,7 tys. zł wynosi cena reklamy przy "Ninja Warrior Polska" (emisja we wtorki), 56,9 tys. zł - przy programie "Temptation Island Polska" (emisja w środy), i 53,1 tys. zł spot przy "The real housewives. Żony Warszawy" (emisja w środy).
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVN Media i BR TVP - podało ceny reklam na wrzesień.