Łukasz Podliński, bloger modowy, został twarzą kampanii #GoBoldly marki Cat Footwear. Za realizację działań odpowiada Amersport Group - wyłączny dystrybutor marki na polskim rynku, przy wsparciu agencji Digital Kingdom.
Akcja #GoBoldly została przygotowana na kilkanaście europejskich rynków, na których obecna jest marka obuwia Cat Footwear. Wśród influencerów promujących kampanię znalazły się osoby z Włoch, Niemiec, Grecji i Wielkiej Brytanii. Twarzą polskiej edycji kampanii został Łukasz Podliński. Na łamach swojego bloga od 2012 roku porusza tematykę związaną z modą dla mężczyzn oraz budowaniem wizerunku.
Kampania skupia się na działaniach w internecie (na stronach marki i sklepów) oraz w social mediach. Najważniejszym elementem akcji będzie test konsumencki obuwia Cat Footwear. Za pośrednictwem kanałów własnych marki użytkownicy zgłaszają swój udział. Wybrane osoby otrzymają do testów parę butów z nowej, jesiennej kolekcji.
Uzupełnieniem akcji w Polsce będzie konkurs „Prawda czy wyzwanie?” organizowany w październiku z Łukaszem Podlińskim na profilu marki na Instagramie.
Za realizację polskiej odsłony kampanii odpowiada dział marketingu i PR Amersport Group. Realizacją działań social media zajmuje się agencja Digital Kingdom. Kampania będzie trwać przez cały sezon jesień-zima 2017/18.