Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii zapachowej męskich dezodorantów STR8 (produkowanych przez Sarantis Polska). Bohaterami akcji, przygotowanej przez sieć partnerską TalentMedia, są youtuberzy Blowek, Izak i Krzysiek Golonka.
W ramach akcji Blowek, Izak i Krzysiek Golonka przygotowali materiały, w których pokazują, co ich inspiruje i w jaki sposób odnieśli sukces. Wszystkie historie powiązane są z koszykarzem Janisem Andetokunmbo, ambasadorem marki STR8.
W kampanii realizowanej pod hasłem „STR8 ahead - to czego pragniesz jest przed Tobą”, promowana jest nowa linia zapachowa dezodorantów STR8 dla mężczyzn.
Na potrzeby działań przygotowano też kilkusekundowe spoty z Blowkiem, Izakiem i Krzyśkiem Golonką.
Kampania potrwa do połowy czerwca. Za jej strategię i kreację, a także produkcję klipów i zakup mediów odpowiada sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap).
Firma pozyskała to zlecenie w przetargu.