Reklama2023-07-05
1

Blue Media klientem domu mediowego UM

Spółka technologiczna Blue Media (wkrótce Autopay) wybrała dom mediowy UM (IPG Mediabrands) jako partnera strategicznego w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarządzania danymi.

Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Blue Media – fintechem, z którego produktów, korzysta ok. 35 tys. firm i ponad 10 mln użytkowników miesięcznie.

UM została wybrana w wyniku przetargu, w którym brały udział trzy agencje. Ich nazw nie ujawniono.

- Długo szukaliśmy partnera, który ma nie tylko ogromne doświadczenie medialne, ale również doskonale rozumie nasze ambicje i cele. Cieszymy się, że to właśnie UM będzie nam towarzyszył w tworzeniu i egzekucji strategii nowej marki parasolowej Autopay - , mówi Damian Lüdke, head of brand experience HUB, Blue Media.

Do zadań UM należy doradztwo i wsparcie strategiczne Blue Media w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarzadzania danymi,oraz pełna obsługa mediowa działań, których celem jest zbudowanie szerokiej świadomości marki i oferowanych przez nią rozwiązań, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

UM będzie również wspierać plany ekspansji zagranicznej Autopay Mobility, która zamierza przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną.

Autor:bg

Więcej informacji:Blue Media, Autopay, UM, IPG Mediabrands

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas