Reklama2024-03-05
0

Bluecloud Interactive zadba o obsługę digital BioFeed

BioFeed, polski producent i dostawca rozwiązań żywieniowych dla zwierząt, powierzył działania digitalowe agencji Bluecloud Interactive. 

W ramach powierzonych działań agencja Bluecloud Interactive odpowiadać będzie za obsługę profili BioFeed w social mediach, przygotowywanie kreacji do kampanii digital, koordynację współprac z influencerami oraz działania mediowe. Cel współpracy to przede wszystkim wzmocnienie pozycji brandu na rynku oraz zbudowanie wokół niego zaangażowanej społeczności.

Wśród wspieranych digitalowo przez Bluecloud Interactive marek z portfolio BioFeed znajdą się Euphoria, Tasty Life oraz Vital Fit.

– Zrozumienie produktu, otoczenia rynkowego i poukładanie w tym wszystkim specyfiki 3 marek bez wzajemnej kanibalizacji to duże wyzwanie. W podjęciu ostatecznej decyzji o współpracy zadecydowała przede wszystkim kompleksowość oferty agencji oraz dobrze przygotowana strategia. Poszukiwaliśmy doświadczonego zespołu, dzięki któremu będziemy mogli w jednym miejscu zadbać o media społecznościowe, kreacje, kampanie mediowe, współpracę z influencerami oraz eventy. Tę kompleksowość oferuje właśnie w Bluecloud Interactive – komentuje rozpoczynającą się współpracę Maciej Wernicki, marketing director BioFeed.

Autor:jd

Więcej informacji:BioFeed, Bluecloud Interactive

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas