Technologie2019-06-26
4

Błyskawiczne połączenie z konsultantem w Play24

Play Communication, operator sieci Play wprowadza do aplikacji Play24 nową funkcję. Kontakt z obsługą klienta realizowany jest za pomocą szybkiego połączenia telefonicznego z poziomu aplikacji.

Aby połączyć się z konsultantem Play z aplikacji, wystarczy kliknąć odpowiednią ikonę w zakładce „Pomoc”. W tej opcji pomijany jest etap weryfikacji klienta, co przyspiesza obsługę.

Pierwsze użycie nowej funkcji w urządzeniach z systemem Android wymaga wyrażenia jednorazowej zgody na wykonywanie przez aplikację Play24 połączeń telefonicznych. Z kolei smartfony z iOS wymagają do wykonania połączenia zatwierdzania systemowego komunikatu za każdym razem.

Jeżeli użytkownik będzie chciał się połączyć z obsługą klienta poza godzinami pracy infolinii, czyli między 7:00 a 24:00, to zostanie poinformowany, że w tym momencie są realizowane wyłącznie blokady kart SIM. Dodatkowo wszyscy klienci, którzy mają możliwość przedłużenia umowy, będą mogli nawiązać połączenie z konsultantem bezpośrednio w aplikacji, w celu wybrania dla siebie najlepszej oferty.

Całkowita opłata za połączenie jest zgodna z wykorzystywaną taryfą.

Play Communication od lipca 2017 roku jest notowany na warszawskiej giełdzie. W pierwszym kwartale br. firma zanotowała wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.

Autor:jd

Więcej informacji:Play24, obsługa klienta

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas