Reklama2009-04-22
0

BMB przygotuje nową kampanię Samsunga

Agencja reklamowa Beattie McGuinness Bungay (BMB) przygotujekampanię promującą rynkową premierę telefonów komórkowych firmySamsung z linii BEAT Edition, która pozwalaja na remiksowaniemuzyki.

Telewizyjna i prasowa kampania zostanie przeprowadzona w Azji,Europie oraz na obu kontynentach amerykańskich.

"Komórki Samsung BEAT Edition przeniosą mobilną muzykę nacałkowicie nowy poziom jakości i ekscytujących przeżyćużytkowników" - zapowiada JK Shin, wiceprezes i szef oddziałumobilnej komunikacji Samsunga.

W bieżącym roku agencja BMB była również odpowiedzialna zakampanię promującą wprowadzenie na rynek telefonów Samsung UltraTouch.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:BMB, Samsung

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas