Reklama2019-06-26
0

BMW Polska zachęca: "Sprawdź jak szybko mija dzień" (wideo)

Pod hasłem “Sprawdź jak szybko mija dzień” ruszyła kampania BMW M Intensive Training - treningów jazdy sportowej BMW. Działania przygotowały agencje z Group One - Change Serviceplan i Media Ready.

Przygotowany na potrzeby kampanii film reklamowy prezentuje trening BMW M Intensive i pozwala poczuć emocje, które temu towarzyszą. Program BMW M Intensive Training zapewnia doskonalenie umiejętności sportowej jazdy na torze wyścigowym pod okiem ekspertów.

Każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji najnowsze modele BMW M, w tym limitowanej edycji Competition, instruktorów oraz tory, które umożliwiają osiąganie wysokich prędkości w kontrolowanych warunkach.

Spot można oglądać na kanale YouTube BMW Polska oraz na kanałach w mediach społecznościowych tej marki.

Za realizację treningów odpowiada akademia jazdy BMW Driving Experience, działająca także w Polsce.

Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan, a za produkcję Media Ready.

Autor:jd

Więcej informacji:BMW, BMW M Intensive Training

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas