Reklama2019-07-18
0

BoboVita reklamuje nowości hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!”

Pod hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!” trwa ogólnopolska kampania BoboVita, w której marka promuje  nowość - BoboVita JogoMi. Kampanię przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, MediaCom, K2 Precise i Alert Media Communications.

BoboVita JogoMi to kompozycje owoców z kremowym jogurtem zamknięte w  tubkach, które można podać dziecku w każdej chwili.

Produkt reklamuje 15-sekundowa reklama, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Dodatkowo ruszyła zasięgowa kampania online.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Autor:jd

Więcej informacji:BoboVita JogoMi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas