Reklama2022-07-06
0

Bolt edukuje o bezpieczeństwie na hulajnogach w kampanii “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Bolt rozpoczął kampanię edukacyjną poświęconą bezpieczeństwu na hulajnogach elektrycznych.

Ogólnopolska kampania, której elementem jest OOH w Warszawie, to kolejny krok firmy w budowaniu świadomości użytkowników na temat bezpiecznej jazdy hulajnogą elektryczną.

W kreacjach wykorzystane zostały postacie motocyklistów, którzy w przewrotny sposób namawiają użytkowników do przestrzegania zasad bezpiecznej jazdy: nie jeżdżenia po alkoholu, podróżowania hulajnogą w pojedynkę czy też poprawnego parkowania.

Zobacz: Bolt wprowadza obowiązkowe szkolenia dla kierowców. Nowe zasady społeczności

- Niełatwo jest przekonać konsumenta, aby poświęcił chwilę na temat odpowiedzialnego zachowania podczas jazdy hulajnogą. Naszą uwagę przykuła społeczność motocyklistów. To ciekawa grupa - wbrew powszechnej opinii, sumiennie przestrzegająca zasad ruchu drogowego, dbająca o swoje pojazdy i tworząca na drodze zwartą wspólnotę, opartą na wzajemnym szacunku. Dlaczego zatem nie przełożyć tych wartości i zachowań na hulajnogi? Nikt lepiej nie zachęci użytkowników hulajnóg Bolt do odpowiedzialnej jazdy, jak motocyklista! - mówi Dominika Pęk, marketing manager Bolt w Polsce.

Zobacz: Bolt testuje w Polsce rozwiązanie AI ułatwiające prawidłowe parkowanie hulajnóg

Nietypowe wizualizacje będzie można zobaczyć w ponad 20 lokalizacjach w Warszawie oraz w kanałach internetowych. Patronat nad kampanią objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Autor:jd

Więcej informacji:Bolt, hulajnogi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas