Reklama2016-09-12
0

Bonduelle Polska szykuje przetarg na agencję interaktywną

Firma Bonduelle Polska, producent warzyw apertyzowanych, jeszcze we wrześniu rozpocznie przegląd agencji zajmujących się obsługą internetową.

Współpraca z wybraną w przetargu agencją dotyczyć ma obsługi internetowej Bonduelle na rynku polskim.

Dla marki Bonduelle agencja będzie prowadziła komunikację 360 stopni w internecie. Będzie miała za cel zapewnić marce kompleksowe  wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie digitalu.

To pierwszy przetarg na tak kompleksową obsługę interaktywną Bonduelle. Wcześniej w zakresie komunikacji w internecie firma współpracowała m.in. z Novem, Codemedia czy agencją Insignia.

Autor:bg

Więcej informacji:Bonduelle

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas