Reklama2010-04-23
4

Borek i Kołtoń komentują w kibicowskiej kampanii Carlsberga (wideo)

Pod hasłem „A Ty za kim jesteś?” rusza piłkarska kampania reklamowa Carlsberga. W spotach zachowania kibiców komentują Mateusz Borek i Roman Kołtoń. 

Startująca właśnie futbolowa kampania reklamowa piwa Carlsberg pokazuje typowe zachowania kibiców oglądających mecz. W trzech 15-sekundowych spotach wykorzystywanych w tej akcji słychać znanych komentatorów piłkarskich, Mateusza Borka i Romana Kołtonia. Ma to wzmocnić futbolowy klimat i emocje przekazu.

Akcja pod hasłem „A Ty za kim jesteś?” obejmuje przede wszystkim telewizję (TVN, Polsat, TV4, wszystkie programu Discovery Channel i Animal Planet, kanały tematyczne Polsat Sport, Polsat2, stacje z pakietu At Media), a także działania w internecie i promocję konsumencką.

Kreację kampanii – zaplanowanej do lipca – przygotowała Grupa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas