Reklama2019-03-19
0

Born2Be w reklamach zaprasza do wiosennego "odkrywania więcej" (wideo)

Pod hasłem "Odkrywaj więcej" ruszyła wiosenna odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2Be (należącego do AZAGroup).

W najnowszym spocie Born2Be wystąpiły didżejki Tycjana Aquasanta i Natalia Kusiak z warszawskiego kolektywu Princess Rap. Klip nakręcono na hiszpańskiej Teneryfie.

- Tym razem namawiamy dziewczyny do kolorowej podróży w głąb własnych myśli i pragnień, aby odkryć i docenić siebie na nowo. Formą takiej osobistej reinterpretacji jest nowy styl, np. prezentowane w spocie sportowe buty z barwnymi akcentami. Przecież wiosna, jak żadna inna pora roku, zachęca do zmian - mówi Paulina Ciecierska, brand manager Born2Be.

Spot emitowany jest w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Będzie miał również swoją odsłonę w kanałach digitalowych i w prasie. Oprócz wideo, na potrzeby kampanii przygotowano sesję zdjęciową.

Ze strony AZAGroup za kampanię odpowiadali Paulina Ciecierska i Daniel Duniak. Film wyprodukowany przez Flotę Filmową wyreżyserował Amon Schulz. Autorem zdjęć do spotu jest Michał Dymek. Andrzej Belina Brzozowski wykonał zaś sesję zdjęciową.

Autor:jd

Więcej informacji:Born2Be, e-commerce, odzież

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas