Reklama2019-03-04
0

Bosch reklamuje odkurzacze hasłami wymyślonymi przez internautów

Marka Bosch (należąca do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wystartowała z kampanią billboardową, która  promuje odkurzacze linii Athlet. Akcja wpisuje się w szersze działania reklamujące linię odkurzaczy, pod hasłem „Zamień tradycyjny na perfekcyjny".

Reklamy na billboardach są zwieńczeniem rozpoczętego w grudniu ubiegłego roku konkursu na Facebooku, w którym internauci wymyślali chwytliwe hasła reklamowe łączące miasta i dzielnice ze skutecznością bezprzewodowego odkurzacza linii Athlet. Najlepsze slogany trafiły na billboardy, a ich autorów nagrodzono odkurzaczami.

W pięciu miastach pojawi się w sumie 20 billboardów z hasłami promującymi odkurzacze Athlet. Wśród nich znajdą się zwycięskie slogany, które zostały wyłonione w drodze konkursu.

Konkurs w mediach społecznościowych został opracowany we współpracy z agencją reklamową Insignia. Za przygotowanie billboardów odpowiada Insignia i TStudio. Kampania outdoorowa została zaplanowana przez OMD.

Autor:jd

Więcej informacji:Bosch, kampania billboardowa, Athlet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas