Reklama 2010-11-26
1

BP Ultimate: Silnik jest sercem Twojego samochodu (wideo)

Pod hasłem „Silnik jest sercem Twojego samochodu” ruszyła kampania reklamowa nowych paliw BP Ultimate. Akcję przygotowały firmy Ogilvy i Mindshare Polska.

Rozpoczęta właśnie kampania BP Ultimate reklamuje wprowadzaną obecnie do sprzedaży generację paliw BP Ultimate 98 i BP Ultimate Diesel. Przekaz pod hasłem „Silnik jest sercem Twojego samochodu” podkreśla, że zapewniają one większą wydajność silnika przy zmniejszeniu zanieczyszczenia pochodzącego z emisji spalin.
 

Kampanii towarzyszy promocja obejmująca dodatkowe punkty przy zakupie paliw BP Ultimate w ramach programu lojalnościowego Payback.



Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z pakietu AT Media), radiu (RMF FM, TOK FM, PR „Trójka”, stacje z pakietu Drapacz Chmur), internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Wirtualnapolska.pl, Gadu Gadu, strony z sieci ARBOnetwork, Google, sieci reklamy kontekstowej) oraz na outdoorze (billboardy w ośmiu największych aglomeracjach) i stacjach BP.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, a za opracowanie strategii medialnej oraz planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: BP Ultimate, BP

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas