PKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór agencji do kompleksowej obsługi banku, spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego oraz Fundacji PKO Banku Polskiego w mediach społecznościowych.
Oferty można składać do 18 marca 2024 r. do godziny 12:00.
Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo. Spośród oferentów, którzy zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania, bank zakłada wybór agencji w zakresie: prowadzenia i moderacji profili w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedln) oraz monitoringu sieci. Obsługa dotyczy linii biznesowych: PKO Bank Polski, PKO Biegajmy Razem, PKO Grajmy Razem.
W pierwszym etapie Bank wymaga złożenia oferty zgodnie z warunkami. Do drugiego etapu zostaną zaproszone agencje spełniające wymogi z etapu pierwszego.
Zobacz: PKO BP szuka drukarni do wydruku materiałów reklamowych
Bank PKO zakłada wybór dwóch agencji.