Reklama2018-03-20
0

Bracia Sadownicy nową polską marką na rynku soków i owoców

Bracia Sadownicy to debiutująca na rynku marka soków jabłkowych. Jej założycielami są Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński.

Marka Bracia Sadownicy powstała w Śmiłowicach na Kujawach. Założycielami są bracia Adam Jędrzejewski (prezes) i Paweł Szeroczyński (wiceprezes), których rodzina od pokoleń zajmowała się sadownictwem. Ich marka - Bracia Sadownicy - w swoim DNA zawiera prostotę, tradycje rodzinne oraz nowoczesność i kreatywność. Firma produkuje świeże, niewoskowane jabłka, pakowane w papierowe tacki i siatkę oraz soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami agrestu, pigwy, kwiatu bzu, porzeczki czy marchewki.  Dwa flagowe produkty to Tłoczone Jabłko, czyli 100-procentowy sok tłoczony na zimno oraz Musujące Jabłko – świeżo tłoczony sok z dodatkiem wody i gazu.

- Wiemy, że dzięki pasji, doświadczeniu i wiedzy oferujemy doskonałe owoce i przetwory. Wierzymy, że znajdą odbiorców szczególnie wśród osób zapracowanych, żyjących w pędzie, ale przykładających dużą wagę do jakości jedzenia – mówi Adam Jędrzejewski, współtwórca marki Bracia Sadownicy.

Produkty marki Bracia Sadownicy dostępne są już w sieciach Biedronka, Makro Cash&Carry, Netto, Kaufland, Intermarche, Piotr i Paweł oraz sklepach detalicznych.Marka planuje przed wakacjami kampanię reklamową w digitalu. W tym roku ma również pojawić się nowa linia produktów w 4-5 smakach.

Grafikę opakowań bracia stworzyli wspólnie ze krakowską agencją graficzną – Studio Otwarte Działania z zakresu public relations wspiera agencja Quality Public Relations.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas