Reklama2015-08-18
1

Brackie Pils od Żywca reklamowane jako „polsko-czeski kunszt piwowarski”

Grupa Żywiec wprowadza na rynek polsko-czeskie piwo Brackie Pils. Wspierać to będzie kampania reklamowa przygotowana przez agencje Just, Global, Insignia, Roots PR i Goh.

Receptura Brackie Pils powstała w Cieszynie - stworzyło ją dwóch browarników: z Cieszyna i Czech - Mirosław Pastucha i Svatopluk Vrzala. Brackie Pils powstaje na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. Na początku września Brackie Pils trafi do sklepów w województwach śląskim, opolskim i dolnośląskim. Dostępne będzie w butelkach zwrotnych 500 ml oraz czteropaku puszki 500 ml.

Wprowadzenie piwa Brackie Pils wspierać będzie szeroka kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie, a także działania PR i BTL w punktach sprzedaży oraz akcja samplingowa (zaplanowana na wrzesień).

By podkreślić polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w komunikacji pojawią się wizerunki dwóch autentycznych browarników, autorów receptury tego piwa: Mirosława Pastuchy z Polski i Svatopluka Vrzaly z Czech.

Kampanię przygotowała agencja Just, materiały BTL agencja Global, działania digital prowadzi agencja Insignia, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR. Akcję samplingową zrealizuje agencja Goh.

Autor:bg

Więcej informacji:Grupa Żywiec, piwo, pils

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas