Internet2009-05-29
0

BrainJuice Group - nowy gracz na rynku internetowym

Na rynku marketingu internetowego rozpoczyna działalność BrainJuiceGroup. Firmę stworzył Krzysztof Kuwałek, który w przeszłościzarządzał europejskim oddziałem amerykańskiej agencji interaktywnejDigital Impact oraz azjatycką filią Acxiom.

BrainJuice Group zajmuje się szeroko pojętym marketingieminternetowym, a konkretnie działania realizują poszczególnezespoły.

I tak team BrainJuice Strategy (kierowany przez samego Kuwałka)specjalizuje się w doradztwie strategicznym, House of Numbers(zarządzany przez Jacka Mrzygłoda) zajmuje się projektamibadawczo-analitycznymi, Web Search Factory Polska (podkierownictwem Sławomira Ziętarskiego) opracowuje oraz wdrażakampanie SEM i SEO, Sales Machines (zarządzany przez PrzemysławaJurka) specjalizuje się w outsourcingu działań sprzedażowych,BrainJuice Interactive (kierowany przez Sławomira Ziętarskiego)projektuje i buduje serwisy produktowe, korporacyjne,społecznościowe, landing pages i platformy e-commerce, a FuturePR(zarządzany przez Joannę Zawadę) opracowuje strategię budowaniawizerunku firm w internecie, prowadzi w nim kampanie wizerunkowe,społeczne i promocyjne oraz wdraża rozwiązania interaktywne.

BrainJuice Group zamierza także funkcjonować jako ventureengine, zapewniając innowacyjnym projektom biznesowym wsparciefinansowe, technologiczne, know-how, zasoby ludzkie orazdoświadczenie.

- Oferujemy unikalną kombinację wiedzy, doświadczenia i kompetencji- łączącą kilka najważniejszych obszarów marketingu online -zapewnia Krzysztof Kuwałek.

Powstaniu BrainJuice Group towarzyszy kampania w Google, NetSprint, Business Click, serwisach branżowych oraz Radiu PIN.

Autor:tw

Więcej informacji:BrainJuice Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas