PR2017-07-03
1

Brand Kolektyw dba o social media Muzeum Polskiej Wódki

Agencja reklamowa Brand Kolektyw odpowiada za obsługę social media oraz realizację strony internetowej dla Muzeum Polskiej Wódki.

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację Muzeum w obrębie platform społecznościowych, a także za przygotowanie strony internetowej. Współpraca w obu obszarach ma charakter długoterminowy.

Muzeum Polskiej Wódki to ośrodek kulturalno-edukacyjny, poświęcony historii i znaczeniu chronionego oznaczenia geograficznego, jakim jest Polska Wódka. Muzeum powstaje w zrewitalizowanym kompleksie Centrum Praskie Koneser, a jego otwarcie planowane jest na I kwartał 2018 roku.

Muzeum Polskiej Wódki to kolejna marka w portfolio Brand Kolektyw. Wśród aktualnych klientów agencji są m.in. Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Pan Tadeusz czy Ballantine’s. Z tą ostatnią marką agencja współpracuje również globalnie.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas