Reklama2021-07-26
1

Brand New Galaxy scala ofertę dla e-commerce

Julia Dziurbiejko, Szymon Domżał oraz Lucie Dessarts, fot. Przemek ChudkiewiczJulia Dziurbiejko, Szymon Domżał oraz Lucie Dessarts, fot. Przemek Chudkiewicz

Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy powołał nowy zespół global e-commerce capability team. W jego składzie znaleźli się Julia Dziurbiejko (e-commerce chief operating officer), Szymon Domżał (e-commerce chief growth officer) oraz Lucie Dessarts (e-business consultant).

Celem prac nowo powstałego zespołu będzie projektowanie oraz rozwój globalnej oferty wszystkich agencji e-commerce w ramach grupy.

Struktura ma projektować globalną ofertę jak i kompetencje wszystkich agencji o profilu e-com, czyli Pathfinder 23, content26, Synthrone, Voyager oraz agencje wspomagające działania e-commerce w BNG i strategicznych partnerów grupy.   

- Większość naszych klientów szuka partnerów, którzy są wstanie uprościć ich własną kompleksowość, zminimalizować ilość rożnych wąsko wyspecjalizowanych agencji oraz zautomatyzować procesy technologią. Zmiany w strukturach BNG to odpowiedz na to zagadnienie. Nowo powołany e-commerce capability lead team będzie miał za zadanie upraszczać klientom naszą pełną ofertę e-commerce-ową grupy oraz łączył kompetencje naszych wysoko wyspecjalizowanych agencji - mówi Szymon Domżał, e-commerce chief growth officer w BNG.

Brand New Galaxy stawia na e-commerce

W skład nowo powołanego zespołu wejdą Julia Dziurbiejko jako e-commerce chief operating officer oraz Szymon Domżał jako e-commerce chief growth officer. Obydwoje od samego początku istnienia Brand New Galaxy rozwijają ofertę e-commerce. Jako e-business consultant wesprze ich w tej misji Lucie Dessarts, która rozpoczęła swoją współpracę z BNG w 2020, wnosząc doświadczenie i know-how w zakresie e-business od strony klienta.

- W ostatnich 12 miesiącach, ilość kontraktów oraz projektów w obszarze E-commerce znacząco urosła. Klienci zaczęli dużo odważniej oraz bardziej zdecydowanie inwestować w obszar E-commerce. Nasza organizacja musi dużo szybciej reagować na te zmiany biznesowe i być dużo bardziej integrowana na poziomie grupy. Aby to osiągnąć, musimy odpowiednio dopasować naszą strukturę organizacyjną - mówi Julia Dziurbiejko.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas