PR2021-05-26
2

Brand New Heaven tworzy dział eventów. Na jego czele Marta Woźniak i Maciej Sikorski

Marta Woźniak i Maciej SikorskiMarta Woźniak i Maciej Sikorski

Agencja Brand New Heaven zaczyna oferować usługi eventowe. Do jej zespołu dołączyli Marta Woźniak i Maciej Sikorski, którzy zajmą się zarządzaniem BNH Events.

Nowa dywizja ma dopełnić ofertę agencji Brand New Heaven. Ma skupić się ona przede wszystkim na tworzeniu dedykowanych formatów dla marek, które są otwarte na nowatorskie, nieszablonowe rozwiązania, łączące w sobie elementy strategii i kreacji oraz aktywacji marki.

Na czele Marta Woźniak i Maciej Sikorski

Na czele nowego działu BNH Events staną Marta Woźniak i Maciej Sikorski. Oboje raportują bezpośrednio do zarządu agencji.

- BNH Events powstało w odpowiedzi na potrzeby rynku i liczne zapytania obecnych klientów agencji w związku z rosnącą potrzebą tworzenia wielowymiarowych kampanii reklamowych po okresie pandemii. Uznaliśmy, że warto się rozwijać w tym kierunku, dlatego zatrudniliśmy świetnych specjalistów w tej dziedzinie - mówi Robert Pietrzyk, managing partner agencji Brand New Heaven.

Marta Woźniak objęła stanowisko head of concept development. W BNH Events odpowiedzialna będzie za prowadzenie i rozwijanie kompetencji zespołu kreatywnego w kontekście złożonych projektów marketingowych. Wspomoże również Macieja Sikorskiego w rozwijaniu istniejących już relacji biznesowych.

Marta Woźniak jest związana z branżą eventową od 8 lat. Do tej pory pełniła funkcję dyrektora kreatywnego w agencjach MyPlace i EMLAB.  Stworzyła dotąd kilkadziesiąt koncepcji dla klientów z różnorodnych branż m.in.: BMW, Orlen, Energa, Realme, PZU, PKO BP, Otodom, Nivea, Leroy Merlin, Stalgast, Wyborowa Pernod Ricard.

Z kolei Maciej Sikorski obejmuje stanowisko head of business development. Odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie istniejących już relacji biznesowych agencji. Do jego obowiązków należeć będzie również kompleksowy nadzór nad działem client service.

Sikorski zdobywał doświadczenie m.in. w grupie Mediacap oraz w Havas Sports&Entertaiment. W latach 2017-2019 zajmował stanowisko commercial&sales directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych. W swojej karierze realizował projekty dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas