Prasa2013-09-26
2

„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)

W I półroczu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 149 836 egz. W porównaniu do I półrocza 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 11,89 proc.

Na drugie miejsce z czwartego awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 5,35 proc. do poziomu 70 480 egz.

Z drugiej na trzecią lokatę spadł również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik zmalał o 23,09 proc. do 63 929 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zobacz tabelę


Także i w czerwcu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszył się o 12,05 proc. do poziomu 152 879 egz. Drugie miejsce zajął „Fun Club” (79 942 egz.; wzrost o 8,74 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - „Twist” (59 740 egz.; w dół o 19,95 proc.). Również i w tym miesiącu najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl” - było to 35,77 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas