W pierwszych trzech kwartałach 2014 r. pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 107 185 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 29,61 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 14,62 proc. do poziomu 65 188 egz.
Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 21,94 proc. do 51 994 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w rankingu, bowiem o 31,23 proc. i wyniosła 46 025 egz.
Zobacz tabelę
We wrześniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 41,87 proc. do 82 603 egz. Tytuł ten pozostał jednak nadal liderem segmentu.
Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (60 819 egz.; spadek o 35,37 proc.), a na trzecim - „Twist” (44 959 egz.; - 48,77 proc.).
W tym ujęciu najwięcej straciło „Bravo Girl” - tytuł ten zanotował spadek aż o 49,82 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.