Prasa2014-08-26
2

„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych

W maju 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 100 738 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 37,15 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,51 proc. do poziomu 67 957 egz.

Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 0,84 proc. do 52 195 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 22,88 proc. i wyniosła 48 703 egz.

Zobacz tabelę


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietniu 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 39,28 proc.) pochwalić się mógł „Twist”.  Natomiast jedyny spadek odnotowało tutaj „Bravo” - było to 0,05 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas