Reklama2010-10-07
2

BRE Bank: 1 000 000 zł i więcej na bieżące finansowanie firm

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa oferty biznesowej BRE Banku. Akcję pod hasłem „1 000 000 zł i więcej na bieżące finansowanie firm” przygotowały firmy Red8, Media Contacts i MPG.

Rozpoczęta właśnie kampania BRE Banku reklamuje jego usługi skierowana do przedsiębiorstw działających w mniejszych miastach i osiągających obroty powyżej 5 mln zł. W akcji pod wspólnym hasłem „1 000 000 zł i więcej na bieżące finansowanie firm” wykorzystywane są layouty, na których w poszczególnych miastach znajdują się adresy konkretnych oddziałów BRE Banku. – Naszym długoterminowym celem marketingowym jest budowanie świadomości marki w regionach, ale podstawowym założeniem akcji jest akwizycja – opisuje Paulina Rutkowska, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. Poprzednia odsłona kampanii był prowadzona w maju i czerwcu br. (więcej na ten temat).

Akcja od początku października jest prowadzona na outdoorze (billboardy w Olsztynie, Legnicy, Kaliszu, Nowym Sączu, Wałbrzychu, Koszalinie, Bielsku-Białej, Gliwicach i Włocławku, na trasach wylotowych z Gdańska i Wrocławia, w Koninie, Kępnie, Pile, Redzie, Słupsku i Lesznie, reklamy na fasadach budynków banku w Warszawie, Katowicach, Opolu, Olsztynie i Kielcach, a także na witrynach większości biur korporacyjnych), natomiast 11 października obejmie internet (m.in. gazeta.pl, biznes.onet.pl i TVN24.pl i google.pl).

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Communications Group, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Media Contacts (internet) i MPG (outdoor).

Autor:tw

Więcej informacji:BRE Bank, oferta biznesowa

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas