Reklama2010-05-20
0

BRE Bank reklamuje swoje akcje i ofertę dla firm (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa BRE Banku. W pierwszej odsłonie akcja promuje nową emisję akcji tego banku, a w drugiej – będzie reklamować jego ofertę dla małych i średnich firm.

Rozpoczęty 19 maja etap kampanii BRE Banku reklamuje trwającą właśnie emisję jego akcji związaną z przyjęciem nowej strategii. Przekaz łączy dynamiczną animację z informacjami o silnej pozycji banku na polskim rynku. W drugiej odsłonie kampania będzie reklamować ofertę BRE Banku skierowaną do małych i średnich firm.

Akcja obejmuje telewizję (TVN 24 i TVN CNBC), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Giełdy Parkiet” i „Puls Biznesu”), internet (m.in. Onet.pl, Money.pl i Wyborcza.biz), outdoor (nośniki wielkoformatowe w wybranych miastach) oraz oddziały BRE Banku. Pierwszy etap kampanii jest zaplanowany do 26 maja, a drugi rozpocznie się 27 maja.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej akcji zajął się dom mediowy MPG.

Autor:tw

Więcej informacji:BRE Bank, oferta dla firm, BRE

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas