Internet2019-05-07
0

Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"

Ruszył serwis internetowy Pasja w podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone. Stronę przygotowały Media Impact, dom mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.

Serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. Strona skierowana jest do poszukiwaczy ciekawych tras i miejsc wartych odwiedzenia w czasie podróży.

- Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy  złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodze - mówi Ewa Schreiber, head of strategic project management z Ringier Axel Springer Polska.

Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, "Auto Świata" oraz "Komputer Świata".

Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone przez Media Impact.

Autor:jd

Więcej informacji:Pasja w podróży, Bridgestone

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas