Reklama2024-01-31
0

Brita rozszerza współpracę z Chromatique

Marka produktów do filtrowania wody Brita od nowego roku poszerzyła współpracę i powierzyła szeroki zakres działań reklamowo-marketingowych agencji Chromatique. Od tej pory to ona jest odpowiedzialna za wiele projektów tworzonych dla marki.

Chromatique i Brita działają wspólnie od sierpnia 2023 r., kiedy to agencja wygrała przetarg na realizację kampanii sprzedażowej. Hasłem “OH! MY GAZ!” przekonała markę do współpracy przy działaniach sprzedażowych saturatora Brita.

Od nowego roku współpraca obejmuje obsługę marki, m.in. w ramach przygotowania i lokalnych koncepcji kreatywnych i digitalowych, materiałów POS, a także realizacji sesji zdjęciowych i wideo.

Autor:jd

Więcej informacji:Brita, Chromatique

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas