Program „Bronisław Wildstein przedstawia” w niedzielne przedpołudnia ogląda w Jedynce średnio 935 tys. widzów. Magazyn poprawił wyniki, ale nadal przegrywa z konkurencją.
Program po pięciu odcinkach ma średnio 10,22 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 7,27 proc. udziału w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl.
To więcej niż audycja notowała w marcu i połowie kwietnia we wtorkowym paśmie (emisja około 22.40 – zaledwie 518 tys. widzów i 5,98 proc. udziału w grupie 4+).
Zobacz tabelę
Liderem podczas „Bronisław Wildstein przedstawia” jest TVP 2 z 1,49 mln widzów i 16,3 proc. udziału. Drugie miejsce z 1,24 mln osób przed telewizorami i 13,62 proc. udziału zajmuje Polsat. Minimalnie przed Dwójką także TVN z wynikiem 982 tys. widzów i 10,73 proc. udziału w rynku.
Program ma wyrównaną strukturę widowni (z minimalna przewagą kobiet). Oglądają go przede wszystkim osoby powyżej 60 roku życia (aż 42,5 proc. wszystkich widzów) i mieszkańcy wsi (46,6 proc. wszystkich widzów).