Reklama2022-09-07
2

Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline

L’Oreal Polska promuje tusz do rzęs Maybelline New York kampanią z udziałem Bryskiej, którą przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

L’Oreal Polska w nowej kampanii promuje tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High.

- Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu zdecydowaliśmy się na kolejne działania - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska.

W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby agencja MullenLowe Warsaw przygotowała także spoty w wersji 15 i 6 sekundowej.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Maybelline NY Polska (@maybelline_pl)

Marka zaangażowała również lokalnych influencerów. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas