Reklama2008-06-05
0

Brytyjski rząd chce rozszerzyć zakaz reklam alkoholu

Brytyjski rząd rozważa wprowadzenie zakazu telewizyjnej emisjireklam alkoholu przed godziną 18.

Ministrowie zastanawiają się nad dalszymi ograniczeniami wramach raportu na temat cen, promocji oraz szkodliwości alkoholu,który ma zostać opublikowany w lecie - informuje serwis BrandRepublic.

Zdaniem pełniącego funkcję Children's Secretary Eda Ballsa, między godziną 16 a 18 w brytyjskiej telewizji emitowana jestpodwyższona liczba reklam alkoholu. "Często jest to czas, w którymmatki, a także dzieci oglądają telewizję" - stwierdził.

W tym tygodniu brytyjski rząd opublikował strategiczny dokument,w którym czytamy, że starannie rozważy on jak nadmierne piciealkoholu wśród młodych ludzi mogłoby zostać zmniejszone poprzezdalsze ograniczenia w zakresie reklam alkoholu.

Według ekspertów, jeśli rząd zdecyduje się na zmiany w tejkwestii, to najprawdopodobniej odbędzie się to poprzez zaostrzenieobecnych przepisów reklamowych zamiast tworzenia zupełnie nowegoprawa.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:alkohol

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas