Prasa2017-01-26
1

Brytyjskie dzienniki ze spadkami sprzedaży, „The Sun”, „Sunday Mirror” i „Daily Mirror” o ponad 10 proc.

Według danych Audit Bureau of Circulation (ABC) w 2016 roku wiele brytyjskich dzienników zanotowało spadki sprzedaży. Wśród nich są takie tytuły jak „Sunday Mirror”, „Daily Mirror” i „The Sun”.

Informacje podane przez ABC dotyczą sprzedaży krajowych brytyjskich dzienników w grudniu ub.r., w raporcie wykazano też jak prezentowała się ona w stosunku do roku 2015.

Wśród tytułów, które zanotowały straty są znane na brytyjskim rynku dzienniki. Bulwarówka „The Sun” zanotowała spadek sprzedaży rok do roku na poziomie 10,5 proc.

O największym pogorszeniu czytelnictwa może mówić „Sunday Mirror”, którego sprzedaż w ciągu ub.r. spadła o 16,3 proc. Na kolejnym miejscu jest „Sunday People” (spadek o 15,1 proc.), od którego nieco lepszy wynik (13,5 proc. w dół) uzyskał „Sunday Post”.

Nielicznymi dziennikami, które w ub.r. odnotowały wzrost sprzedaży, są „The Times” (9,1 proc. w górę), „Metro” (wzrost o 9,6 proc.), „The Sunday Times” (wzrost o 3,8 proc.) oraz „The Sunday Telegraph”, który w ub.r. sprzedawał o 2,3 proc. więcej egzemplarzy niż rok wcześniej.

Autor:ps

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas